You are currently viewing מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מיטות לכלבים גדולים וקטנים?

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מיטות לכלבים גדולים וקטנים?

רק תחשבו על כמה אתם מרגישים מדהים אחרי שנת לילה ארוכה ונוחה במיטת החלומות שלכם. ובכן, מיטות כלבים יכולות לעזור לחבר הכי טוב שלכם לקבל את אותה שינה מספקת. בנוסף, הכלב שלך כבר לא ירצה להתכרבל במיטה שלך או על הספה.

המומחים שלנו חקרו ובדקו ומצאו את הגורמים שחשוב לדעת לפני שבוחרים מיטות לכלבים גדולים וקטנים כאחד, ורשמנו הכל לפניכם בכדי לעזור לכם למצוא את המיטה הטובה ביותר לכלבכם. בואו נצלול ישר לנתונים.

 

כיצד לבחור מיטת כלבים? 

יש כל כך הרבה אפשרויות שזה יכול לפעמים ממש לבלבל! הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא למדוד את הכלב שלכם. מיטת הכלבים צריכה להיות מעט גדולה יותר מחיית המחמד שלכם בכדי להתאים לתנוחות הרבות שכלבים אוהבים לישון בהן. אנו ממליצים לבדוק בדיוק איך הכלב שלכם ישן: "אם הם מתפרסים על הספה, מיטה מלבנית שנותנת להם מקום רחב ככל הנראה תהיה פתרון מתאים טוב, אם הכלב אוהב להסתובב סביב עצמו לפני השינה – לפעמים מיטות עגולות יתאימו יותר. 

 

מאיזה חומר כדאי שמיטות הכלבים תהיה? 

בדקו תמיד את תווית המוצר או האריזה כדי לוודא שמיטת הכלבים או הכיסוי שלה ניתנת לכביסה במכונה כיוון שכלבים יכולים לייצר לכלוך רב, וחשוב מאוד לשמור על ניקיון. אם הכלב שלכם אוהב ללעוס, אנו ממליצים "לחפש מיטות בעלות משקל כבד שהכלב יתקשה להזיז וללעוס. יש כאלה שאפילו מגיעות עם אחריות להחזר הכסף, במקרה שהכלב שלכם קורע אותה לגזרים. "

 

מה מיטת הכלבים הטובה ביותר לכלבים מבוגרים? 

כאשר גור הכלבים שלכם מתבגר, הם יצטרכו מיטה תומכת יותר שלא מפעילה לחץ נוסף על המפרקים שלהם. בדקו עם הווטרינר של כלבכם כדי לוודא שהמיטה שאתם בוחרים עבורו תתאים לצרכים של הכלב המבוגר.

 

האם מיטות כלבים מוגבהות טובות יותר? 

עיצובים גבוהים מעל לקרקע יכולים להגביר את זרימת האוויר מכל צידי המיטה ולעזור לשמור על קירור חיית המחמד שלכם. אם אתם מתכננים להשתמש במיטת הכלבים בחוץ, בחירה מוגבהת ברוב המקרים היא מושלמת מכיוון שהיא לא תתלכלך ותישאר במצב יחסית טוב לאורך זמן. אבל לשימוש מקורה או במקרים שקר, מיטת כלבים מרופדת נעימה יותר מאשר מיטות מוגבהות.

 

לא משנה איזה מיטת כלבים תבחרו, חשוב מאוד שתבדקו בשבוע-שבועיים הראשונים שהכלב שלכם אכן מתרגל למיטה ומוכן לישון בה. בסוף הדבר הכי חשוב זה שהחבר הכי טוב שלכם ירגיש במיטה שלו בנוח ויוכל לישון בה שינת מלכים אמיתית.