הפכו את העסק המקוון שלכם לרווחי

הפכו את העסק המקוון שלכם לרווחי

מדגם שיווקי שנבדק זמן רב הוא שהשגת לקוחות חדשים יקרה בהרבה מאשר שמירה על לקוחות קיימים. עם מסחר אלקטרוני, המרות רבות יותר של מבקרים באתר ללקוחות משלמים פירושן שימור לקוחות טוב יותר.

 

שימוש בנתונים והבנת הדרישות של הלקוחות שהצטרפו במהלך שלבי ייצור הלידים וטיפוח הלידים ממלאים תפקיד חשוב בנדנוד, יידוע, ריגוש ופיתוי של קונים חד פעמיים לרכוש שוב. התוצאה היא שהשורה התחתונה של העסק שלכם מקבלת דחיפה כפולה – מהמכירות הנוספות והחיסכון בעלויות השיווק.

 

להלן חמישה צעדים פשוטים לביצוע בעסק המקוון שלכם כדי לשפר את יחס ההמרה שלו ולקצור את היתרונות הנלווים לכך:

 

  1. יישרו קו בין היעדים של דף הנחיתה ליעדים השיווקיים שלכם. זה נגזר מהיעדים העסקיים שלכם. בהירות בעניין זה תוביל אתכם לעיצוב דף אינטרנט העומד ביעד ראשוני אחד: מעורבות במותג, איסוף דוא"ל, ייצור מכירות או ייצור לידים. צרו קופירייטינג שמושך את תשומת ליבו של הקורא, מצביע על התעניינותו, מדליק את תשוקתו ומעודד לפעולה. זכרו, זה מתחיל במיקוד.

 

  1. הרוויחו את אמון המבקרים שלכם. הקופי החכם ביותר ועיצוב האינטרנט האטרקטיבי ביותר עלולים להתפספס אם אינכם יכולים לעורר את אמון המבקרים שלכם. ההצעה או ההורדה בחינם צריכים להיות בעלי ערך. הימנעו מהייפ שמטרתו לאלץ את המבקרים לנקוט בפעולה ללא צורך; אל תציעו הצעות לרכישה כעת או לזמן מוגבל כאשר הן לא באמת מהסוג הזה. אישורים צריכים להיות ניתנים לאימות כמו גם כל המספרים המשמשים לחיזוק טענותיכם. זה קשור ללקוחות שלכם, לאמון שלהם ולקהילה המקוונת; כתוצאה מכך, מבקרים באתר ירצו לעשות אתכם עסקים.

 

  1. צרו לקוחות שמשלמים מההתחלה. הכותרת או התוכן שלכם חייבים לעודד את המבקרים לקרוא עוד, כדי שיוכלו להבין את הצעת הערך שלכם ולנקוט בפעולות נוספות. הדרך היחידה למצוא את מה שעובד באמת היא באמצעות בדיקות A/B עקביות. הבדיקות אמורות להרחיב את כל האלמנטים בדף הנחיתה, כולל מיקום הטופס ללכידת לידים, התמונות, הסרטונים והקריאה לפעולה.

 

  1. אופטימיזציה של טופס לכידת הלידים שלכם. מחקרים קבעו מתאם הפוך בין מספר השדות לבין שיעור המרות המכירות. טפסים עם פחות שדות מניבים המרות גבוהות יותר. וזה הגיוני, בעידן זה של גניבת זהות ודואר זבל בלתי פוסק, אנשים נזהרים בשיתוף מידע.

 

כתובת דוא"ל ושם אמורים להספיק ברוב המקרים. תוכלו להתחיל תקשורת עם שתי פיסות המידע הללו ולאסוף יותר ככל שהיחסים מתבגרים. טופס לידים ממוטב עם פחות שדות הוא גם קריטי לחוויית משתמש חיובית והפיכת האתר שלכם לידידותי למובייל.

 

  1. הכירו בכך שהסחות דעת מקשות על המרות. עומס חזותי יכול למשוך את תשומת ליבם של המבקרים מההודעה שלכם. אל תבקשו מהם לעבד מידע רב יותר ממה שהכרחי מכיוון שכך אתם מגדילים את הסיכוי שהם ינטשו את הדף באמצע הדרך. על עיצוב דף הנחיתה לשאוף לאיזון בין טקסט, תמונות, וידאו ומרחב לבן. אל תנסו להרשים יותר מדי, הפשטות היא הדבר הטוב ביותר.

 

תוכלו להתייעץ עם חברה לבניית אתרים בחיפה.

סגירת תפריט