בריחת שתן בעבודה

בריחת שתן בעבודה

נסיעה לעבודה, ישיבה ליד שולחן כתיבה, פגישות צהריים ושיחות ועידה הכל חלק מיום רגיל במשרד. אבל אם אתם חווים בריחת שתן, המשימות היומיומיות הללו יכולות להיות מתישות מבחינה נפשית ומאתגרת פיזית. בריחת שתן יכולה לשבור את המיקוד שלכם בעבודה. זה יכול לגרום לך להישאר ער בלילה ולהתייסר למחרת. בסך הכל, בריחת שתן יכולה להיות קשה לניהול יום יומי במיוחד באחריות העבודה.

 

לבריחת שתן השפעה רבה על אדם עובד. המחשבה לבלות 8 שעות ויותר בעבודה ללא גישה מתמדת לשירותים יכולה להיות מרתיעה. בעבודה בענף השירותים, הקמעונאות או הרפואית, יתכן שיש סיכוי אפילו פחות להגיע לשירותים מאשר עובד במשרד. אבל יש כמה דרכים לעזור לך לעבור את היום.

 

טיפים לעבודה עם בריחת שתן:

 

ללבוש תחתוני ספיגה לבריחת שתן יש מגוון של תחתונים זמינים כעת כולל רחיצות. במקרה של תאונה, עדיף להיות מוכנים.

אל תשתו קפה – הימנעו ממשקאות עם קפאין כמו קפה, תה או סודה. קפאין הוא חומר משתן ויכול לתרום לבריחת שתן. בנוסף הפחמן בסודה יכול לגרות את שלפוחית ​​השתן. מים הם הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לשתות כדי לשמור על לחותך.

הביאו החלפת בגדים – היו מוכנים למקרה שדלפה. מקל עם בגדים בצבע כהה.

תכנן הפסקות אמבטיה ככל האפשר – נסה להבטיח שכל שעתיים תוכל ללכת לשירותים. זו לעתים קרובות אסטרטגיה טובה יותר מאשר לחכות עד שהדחף יגיע וייתכן שלא תצליח להגיע.

תגיד לבוס שלך – אתה עלול להרגיש מאוד לא נעים ותרצה להסתיר את בריחת השתן שלך המובנת. אבל זה רעיון טוב להודיע ​​להם ולהסביר את ההתנהגות שלך ואת החששות שלך.

זה יכול גם לגבות מחיר רגשי ולגרום לחרדה מפני דליפות פוטנציאליות או מצבים מביכים. אך אינך צריך לתכנן את החיים סביב בריחת השתן שלך, מצב זה ניתן לטיפול. מחקר מאוניברסיטת ג'ונס הופקינס על נשים עובדות עם בריחת שתן הראה שרק 36% מהנשים עם בריחת שתן בעבודה ביקשו עזרה מרופא.

 

סגירת תפריט