You are currently viewing גלריות – לתערוכות אמנות

גלריות – לתערוכות אמנות

כאשר יש לנו אמנות שייצרנו ואנחנו מאמינים בה אנחנו רוצים באופן טבעי להציג אותה בפני אנשים. אנחנו יכולים לשכור גלריה איכותית לאמנות ולהציג בה תערוכה של מגוון עבודות האמנות והיצירה שלנו. שכירת גלריות מקובלת מאוד בכל העולם. שכירה של גלריה יכולה לאפשר לנו להגשים את השאיפות האמנותיות שלנו ולפרסם את עצמנו כאומנים. עולם האמנות הוא עולם תחרותי מאוד וההחלטה לפרסם את עצמנו ולעשות לעצמנו תערוכה היא החלטה הגיונית מאוד וכלכלית. יש גלריות לאמנות שיש בהם אוצרים והם אלו שמחליטים מי יציג בגלריה על בסיס תיק עבודות לעיתים גלריה מסוג זה מחשבת ליוקרתית יותר.
גלריות – מה חשוב שיהיה בגלריה?

כאשר שוכרים גלריות חשוב לדעת איזה גלריה בדיוק אנחנו שוכרים. גלריה טובה היא קודם כל גלריה שהניקיון והאסתטיקה בה מוקפדים. עוד חשוב לשים לב שהגלריה היא בעלת שם ותדמית טובה. מומלץ מאוד לראות איזה תערוכות קודמות היו בגלריה כי כך נוכל להחליט האם הגלריה מתאימה גם לתערוכה שלנו או לא. ככל שנשקיע יותר זמן בבחירת הגלריה לתערוכה שלנו כך היא תוכל להיות הרבה יותר מרשימה ולפי החזון האמנותי שלנו. כאומנים אנחנו לא צריכים להתפשר על האני מאמין שלנו ועלינו לבחור להציג בגלריה שמתאימה לסגנון האמנותי ולצרכים שלנו.
גלריות – להשקות מוצרים?

גלריות יכולות לשמש לא רק לתערוכות אמנות אלא גם לאירועי השקה של מוצרים. אם אנחנו רוצים להשיק מוצר חדש לשוק או סרט או סדרת טלוויזיה אנחנו יכולים בהחלט לעשות זאת בגלריה. הרושם שניצור אם נעשה את ההשקה בגלריה יהיה איכותי מאוד ומרשים ונוכל ליצור לעצמנו תדמית יוקרתית הרבה יותר. חשוב מאוד לבדוק איזה עבודות אמנות יהיו מוצגות בגלריה בזמן שנעשה את ההשקה על מנת שהעבודות יתאימו לתדמית שאנחנו רוצים ליצור לעצמנו.
גלריות – מה הופך גלריה לגלריה איכותית?

אז מה הופך גלריות אמנות לגלריות איכותיות? גלריה היא גלריה איכותית בעיקר לפי התדמית והשם שיצא לה. אם אנחנו רוצים לשכור גלריה איכותית אנחנו צריכים לבדוק מה אמרו על הגלריה בעיתונות ואיזה תדמית חיובית או שלילית יש לה. מומלץ מאוד לבקר בגלריה מספר פעמים לפני שאנחנו שוכרים אותה ולהתרשם בעצמנו האם היא מתאימה לנו או לא.

בסופו של תהליך הבחירה של הגלריה עלינו לוודא איזה שירותים משלימים הגלריה מציעה כמו למשל איזה אוכל ומשקאות יוגשו לבאים לתערוכה ואיזה סוג הגברה יש בה. עוד חשוב מאוד לשים לב לסוג התאורה שיש בגלריה ולוודא שהיא תאורה איכותית וטובה. לאחר שנבחר גלריה נוכל ליהנות מתערוכה מרשימה מאוד שתשרת אותנו ותאפשר לנו לגעת עם האמנות שלנו בקהל רחב מאוד של אנשים שיוכלו לבחור האם הם רוצים לקנות את האמנות שלנו או לא לפי הטעם האישי שלהם.